دسته بندی ها

در تماس باشید
مازندران، ساری، کمربندی غربی، روبروی مسکن جوانان sales@katilux.com
  • 0

نرده بالکن و تراس

مجموعه کاتی لوکس با بهره مندی از طراحانی زبده و باتجربه، در کنار استفاده از متریال مرغوب و دستگاه های جدید، عملیات ساخت و طراحی نرده فلزی تراس و بالکن را در بالاترین کیفیت ممکن به شما کارفرمایان گرامی ارائه می نماید.
نرده بالکن و تراس

نمونه کار نرده بالکن و تراس

 

 

 

نرده فلزی تراس و بالکن به عنوان یک محافظ عالی برای تراس و بالکن شناخته می شود. این روزها تقریبا اکثر افرادی که دارای بالکن و یا تراس هستند برای آن ها نرده فلزی تراس و بالکن نصب می کنند؛ زیرا این نرده ها علاوه بر افزایش امنیت فضای بالکن و تراس، موجب افزایش زیبایی نمای منزل نیز می شوند.
مجموعه صنعتی کاتی لوکس تولید کننده تخصصی نرده فلزی تراس و بالکن می باشد که با بهره مندی از متخصصان زبده خود میتواند طراحی و اجرای نرده فلزی تراس و بالکن شما را متناسب با فضای شما انجام دهد. جهت بهره مندی از مشاوره رایگان طراحی و ثبت سفارش ساخت انواع نرده فلزی میتوانید از طریق شماره های 3-09115007002 با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 


 حال به بررسی این سوال می پردازیم که چرا باید روی این مکان ها نرده فلزی بالکن نصب کنیم؟ برای پاسخ به این سوال باید به بررسی کاربردهای این نرده ها بپردازیم. کاربرد نرده فلزی تراس به شرح زیر است:

  1. معمولا تراس ها و بالکن ها در ساختمان های چند طبقه مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین ارتفاع تا زمین بسیار زیاد است. نرده فلزی تراس و بالکن می تواند به عنوان یک محافظ عمل کند. با وجود کمبود فضا و نداشتن حیاط در اکثر ساختمان های امروزی، کودکان از بالکن یا تراس برای بازی استفاده می کنند. این نرده ها در مقابل حوادث ناگوار مانند سقوط به پایین و... از کودک محافظت می کنند.
  2. بسیاری از خانواده ها در تراس و بالکن اشیایی را نگهداری می کنند. گلدان های گل، میز و صندلی و... از جمله این اشیا به شمار می روند. نرده فلزی تراس و بالکن می تواند در صورت وقوع باد و طوفان از این اشیا در مقابل آسیب و سقوط به پایین جلوگیری کند.

مزیت های نرده فلزی تراس و بالکن

برای ساخت نرده فلزی بالکن هم می توان از فلز و هم از چوب استفاده کرد. البته نرده های فلزی کاربرد گسترده تری دارند. دلیل این امر ماندگاری و دوام بالای این نرده ها نسبت به نرده های چوبی محسوب می شود. چوب ممکن است در برابر آتش، حرارت، رطوبت و... آسیب دیده و تنها طی مدت کوتاهی کیفیت خود را از دست دهد اما فلز تا سال های سال ماندگاری و کیفیت خود را در فضای آزاد حفظ می کند.
از طرفی معمولا اجرای نرده فلزی تراس شامل هزینه های مناسب تری نسبت به چوب می باشد. همچنین فلز به دلیل انعطلاف پذیری بالا، قابلیت شکل پذیری زیادی دارد و می توان طرح های متنوع و زیبایی با آن اجرا کرد.

انواع مدل های نرده فلزی تراس و بالکن

نرده فلزی تراس و بالکن در مدل های مختلفی طراحی و اجرا می شود. این مدل ها شامل موارد زیر می باشند:

  • مدل های ساده و کلاسیک: این مدل ها از پر طرفدارترین مدل های نرده فلزی تراس و بالکن به شمار می روند. طراحی آن ها نسبت به دیگر انواع ساده تر می باشد.
  • مدل های مدرن و لوکس: از مهم ترین مدل های مدرن می توان به نرده های فلزی CNC اشاره کرد. در این مدل ها نرده ها، به شکل های زیبایی برش خورده و روی تراس و بالکن نصب می شوند. مجموعه صنعتی کاتی لوکس با بهره مندی از به روزترین دستگاه های برش، خدمات طراحی و ساخت انواع نرده CNC را به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق شماره های 3-09115007002 با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت نرده فلزی تراس و بالکن

قیمت نرده فلزی بالکن یک مقدار مشخص و ثابت نیست. البته قیمت این نرده ها به صورت متری محاسبه می شود. اما به نوع فلز به کار رفته در ساخت نرده فلزی تراس و طراحی مورد نظر نیز بستگی دارد. معمولا فلزهای فرفوژه و CNC شده از قیمت بالاتری برخوردارند.

 


به هر حال اگر قصد آگاهی از قیمت انواع مختلف نرده فلزی تراس و بالکن با توجه به متریال و طراحی آن را دارید، پیشنهاد میکنیم جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت به روز و لحظه ای طراحی و ساخت انواع مختلف نرده فلزی، از طریق شماره های 3-09115007002 با متخصصین مجموعه تماس حاصل فرمایید.

ساخت و اجرای نرده فلزی تراس و بالکن در کاتی لوکس

نرده فلزی تراس و بالکن به جهت استفاده در فضای آزاد، باید در کیفیت و دقت بالایی ساخته شود. مجموعه کاتی لوکس با بهره مندی از طراحانی زبده و باتجربه، در کنار استفاده از متریال مرغوب و دستگاه های جدید، عملیات ساخت و طراحی نرده فلزی تراس و بالکن را در بالاترین کیفیت ممکن به شما کارفرمایان گرامی ارائه می نماید.

 


قیمت های ارائه شده در مجموعه کاتی لوکس علی رغم استفاده از متریال باکیفیت، به جهت تولید انبوه و عرضه مستقیم از کارگاه تولیدی، بسیار مناسب می باشد. شما می توانید با مشاهده نمونه کارهای موجود در سایت، نوع پله مورد نظر خود را انتخاب نمایید. اگر در انتخاب نوع نرده فلزی مناسب برای بالکن و یا تراس خود دچار تردید هستید، میتوانید از طریق شماره های 3-09115007002 با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا ضمن بهره مندی از مشاوره رایگان، مناسب ترین نرده را مطابق با بودجه و فضای خود انتخاب نمایید. انواع نرده فلزی قابل سفارش دیگر نیز نرده حفاظ فلزی و نرده فلزی راه پله می باشند.

سبد خالی است

0 تومان