دسته بندی ها

در تماس باشید
مازندران، ساری، کمربندی غربی، روبروی مسکن جوانان sales@katilux.com
  • 0
چگونه نرده مناسب برای خانه انتخاب کنیم؟
تاریخ: 31 اردیبهشت 1401

چگونه نرده مناسب برای خانه انتخاب کنیم؟

در گذشته نرده ها برای حفاظت پله ها و تراس ها استفاده میشدند؛ اما امروزه نرده ها به بخشی از نمای ساختمان و یا دکوراسیون داخلی منزل محسوب می شوند و بخش مهمی از زیبایی فضای شما به انتخاب نرده ی پلکان و یا تراس منزل شما وابسته است.
اولین نکته ای که در انتخاب نرده باید در نظر بگیرید این است که نسبت به سبک دکوراسیون منزل و همچنین سلیقه شما، کدام نوع نرده را بیشتر می پسندید. امروزه نرده های مختلفی از جمله نرده های فلزی، شیشه ای، چوبی در منازل استفاده می شوند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.
از میان نرده های نام برده شده نرده های فلزی به دلیل مقاومت و استحکام بالا بیش از سایر نرده ها مورد استفاده قرار می گیرند. دلیل دیگری که باعث می شود این نوع نرده انتخاب بسیاری از افراد باشد این است که امکان رنگ کردن این نرده ها در انواع رنگ ها وجود دارد و همیشه ظاهری شیک و جذاب خواهند داشت.
در گذشته نرده های فلزی با یک سری اشکال مشخص طراحی میشدند؛ اما امروزه با رونق برش های لیزری و cnc فلزات به راحتی میتوان طرح های متنوع و زیبایی را روی نرده ها اجرا کرد که همچین امکاناتی برای سایر نرده ها وجود ندارد.
ناگفته نماند که این نوع نرده ها در رنگ مشکی پر طرفدارترین نوع نرده ها می باشند که جلوه ی لوکس و شیکی به منزل و یا دفتر کار شما خواهند بخشید.

نظرتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

سبد خالی است

0 تومان